Psycholożka i certyfikowana specjalistka psychoterapii uzależnień, absolwentka Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS w Sopocie, gdzie ukończyła studia magisterskie na kierunku psychologia, ze specjalnością psychologia wspomagania rozwoju.
Doświadczenie kliniczne zdobywała w poradniach i ośrodkach leczenia uzależnień, w tym na oddziale dziennym terapii uzależnień od substancji psychoaktywnych oraz uzależnień behawioralnych. Pracuje terapeutycznie z osobami dorosłymi i młodzieżą, prowadząc zarówno terapię indywidualną, jak i grupową.
Ukończyła trzyletnie Studium Terapii Uzależnień, uzyskując certyfikat Specjalisty Psychoterapii Uzależnień oraz przynależność do Polskiej Federacji Społeczności Terapeutycznych. Jej praktyka koncentruje się na pracy z osobami doświadczającymi różnych form uzależnień – chemicznych i behawioralnych – a także z osobami współuzależnionymi oraz z diagnozą ADHD. Prowadzi również procesy diagnostyczne w kierunku ADHD u dorosłych, traktując diagnozę jako istotny element lepszego rozumienia siebie i pierwszy krok do świadomej, trwałej zmiany.
W swojej pracy opiera się na podejściu dialektyczno-behawioralnym (DBT), w ramach którego ukończyła kompleksowe, zaawansowane szkolenie DBT Comprehensive. Prowadzi treningi umiejętności DBT, skierowane do osób z trudnościami w regulacji emocji, relacjach interpersonalnych oraz w radzeniu sobie ze stresem. DBT łączy w sobie techniki akceptacji i zmiany – to podejście pozwala wspierać pacjentów w rozwoju uważności, zwiększaniu samoświadomości oraz budowaniu akceptacji i skutecznych strategii radzenia sobie.
Jest również certyfikowaną terapeutką dialogu motywującego. Ukończyła zaawansowane szkolenie w tym nurcie, prowadzone przez Polski Instytut Dialogu Motywującego. Podejście to wspiera jej pacjentów w budowaniu motywacji wewnętrznej oraz podejmowaniu decyzji zgodnych z ich wartościami i celami życiowymi.
W centrum jej zainteresowań zawodowych znajduje się człowiek – jego wewnętrzna dynamika, zasoby, potrzeby, emocje oraz sposoby radzenia sobie w codziennym życiu i w sytuacjach kryzysowych. W pracy terapeutycznej szczególną wagę przywiązuje do budowania bezpiecznej relacji, wzmacniania poczucia sprawczości oraz wspierania pacjentów w świadomym procesie zmiany, opartej na ich autonomii i wartościach.
Nieustannie poszerza swoją wiedzę i umiejętności poprzez udział w szkoleniach, superwizjach oraz pracy własnej, by oferować swoim pacjentom pomoc opartą na aktualnej wiedzy naukowej i najwyższych standardach etycznych.