Ukończyła studia psychologiczne na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Od początku swojej drogi zawodowej związana jest z pracą z dziećmi neuroróżnorodnymi. Doświadczenie zdobywała na różnych stanowiskach – jako terapeuta indywidualny i grupowy, nauczyciel wspomagający, psycholog szkolny i przedszkolny – co pozwoliło jej zrozumieć nie tylko realia systemu edukacji, ale także specyfikę każdej z tych ról: zarówno ich możliwości, jak i ograniczenia we wspierania dziecka i rodziny. Odbyła staże m.in. w Szpitalu Psychiatrycznym w Tworkach czy w Szpitalu Bródnowskim; ukończyła studia podyplomowe z zakresu pracy pedagogicznej.
Od wielu lat skupia się na rozwoju umiejętności diagnostycznych w pracy z dziećmi i młodzieżą. Ukończyła liczne kursy specjalistyczne w tym obszarze, a także współtworzyła tłumaczenie wywiadu diagnostycznego DIVA Young na język polski.
W Centrum Terapii ALMA pełni funkcję koordynatora działu dziecięcego. Odpowiada za merytorykę pracy zespołu oraz szkolenia pracowników.
Szczególną wagę przywiązuje do uważności i ostrożności w procesie diagnostycznym – uważa, że trafne nazwanie trudności jest kluczowe dla skutecznej pomocy. Dlatego tak istotne są dla niej patrzenie na trudności z wielu perspektyw oraz umiejętność różnicowania przy jednoczesnym uwzględnieniu normy rozwojowej oraz indywidualnych różnic w tempie i stylu rozwoju dziecka.
Na co dzień, oprócz diagnostyki, pracuje z dziećmi i ich rodzicami, prowadząc psychoedukację, wspierając rozwój kompetencji emocjonalnych, relacyjnych oraz komunikacyjnych.